Sonntag, 2. Oktober 2011

Casual summer outfit in autumn

Hi! ^^

It´s amazing! We have october and it´s getting so hot again. XD The whole summer in germany was more cold and rainy and now it´s getting autumn and the warm sun comes back. ^^

So today, I didn´t wanted to use my hairextensions.
And I decided to make some cute simple hairstyle for hot days. ^^

And here is my outfit and make up: 



The make up isn´t so "heavy" again, because it was hot
and it was just for the day, and then I don´t like it too dark.

And I use my cameras "make up function" so
you can´t see that I tried to contour my face a little bit. ^^;
It´s especially hard for me with my big nose. If I contouring it
like other Gals do, my nose looks more bigger. ><
I still have to try out other techniques to get a better result.

I wish you all a wonderful time and see you next time. ^^y

Oh, and here are a special funny picture of me. XD


Fuuuwaaaaah!!! XDD









Kommentare:

  1. Ich find deine Nase ganz normal und du bist echt ne Hübsche :)
    Welche Lenses hast du da getragen? Sie wirken irgendwie nicht so aufdringlich. Meine Geo Bambi sind zu riesig und die Ultra Black irgendwie unheimlich.

    Grüüßßßee
    :D

    AntwortenLöschen
  2. Danke für das Kompliment. ^///^ So finde ich meine Nase auch in Ordnung, nur wenn ich mich auf Fotos sehe, fällt es mir immer auf. XD

    Ich benutzte Seeshell Cosmo Linsen aus Korea, die ein Durchmesser von 14.5 haben. Leider in grau, weil ich fast blind bin und Linsen mit hoher Stärke brauche, da hab ich leider nicht so viel Auswahl. T.T Ich hätte aber auch gerne welche in grün und blau, oder so ganz verrückte im Diamantlook und so. ^^

    AntwortenLöschen