Freitag, 22. Juni 2012

New lenses, lashes and more from Honey Color

Hi, my dear readers!

My package from Honey Color arrived.
I was so happy. ^^

Here is the stuff I ordered:


Lashes, two pairs of circle lenses, Rohto Lycée Eyedrops
and some lense cases and a lens travel case.
(the travel case and two cases are gifts, thank you Honey Color. ^^)
The shipping was very fast and for free, because I ordered
stuff over 100,- $.

I didn´t tried the lashes yet, because I can´t waer them
at my work and didn´t had enough freetime
to dress up the last days.
But I hope that I can dress up this weekend
and then I can show you pictures of my
Gyaru make up practice again. XD

But I tried out the circle lenses:


Geo  Bambi Chocolate (Princess Mimi) DIA 15

Geo Bambi Sesame Gray (Princess Mimi) DIA 15

And here how it looks like,
if I waer them:



Sorry, that I didn´t do the make up.

But I will take more pictures
with the lenses and with make up. ^^

And I do love the Lycée Eyedrops.
It´s very refreshing and helps, when
my eyes get dry.

Oh, and I got my first smartphone,
a Sony Xperia S.
I love this phone so much. <3
And I have to say, that the most electronic stuff
me and my husband bought and buy are from
japanese brands. I like japanese mobiles and electronics more,
I can´t say why. XD


And I ordered a cover for it.
Leoprint for sure: ^_~


So, see you next time and thanks for reading. ^^

Mi-Chan

Kommentare:

  1. oooh! love the stuff you bought from Honey Color!! Smart phones are excellent, once you have one you can't go back to an ordinary phone anymore.

    AntwortenLöschen
  2. Hello(´・ω・`)
    Thank you very much for your comment on my last post! Now Im writing a comment back, hope you like it!ヽ(*'0'*)ツ
    If you have time and want, please check out my new post! I also made a new youtube video for my followers!☆彡 If you want, you can write me also a comment! I would be very happy(。・ε・。)

    haha da hast du allerdings recht!! ich find das auch super :) er hat mir diesesmal auch ne jacke von sich mitgeschickt die nach ihm riecht (hört sich echt lustig an XD) aber ja ich freu mich dann immer total !! auch üpber einen brief, obwohl wir ja auch so über internet schreiben können!:D naja ich muss ihn immer zwingen weil er immer so faul ist zu schreiben XD ich schreib immer so viiieeel ;_;

    ja da hast du recht...mein freund arbeitet jetzt schon immer so 5-10sdt und das ist nur ein nebenjob :( das find ich auch echt schlimm in japan...
    ich hätte nur das problem dass ich meine familie vermissen würde... ich weiss echt noch nicht wie ich das mache XD oder er muss auch hier hin so wie bei dir aber ich würd auch japan vermissen :(

    hab mein abi übrigends^^ danke nochmal!!
    ich flieg wohl doch erst so gegen september weil ich ja jetzt ein job hab (steht alles im neuen post XD) ich will meiner mama mal geld dazu geben und auch geld zum shoppen/zug haben :)
    vllt kommt er aber vorher oder nachher nach hier ^^
    ich schreib dann aufjedenfall drüber!!

    ach und zu deinem post!!! tolle sachen....! ich würd mir auch gern sowas kaufen aber naja muss ja sparen jetzt >_< die cirle lenses stehen dir super!! will auuuuuch ;_;

    http://lovely-gyaru-fashion.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  3. danke für dein kommi btw ^-^
    ja, ich liebe Niigata <3 leider konnte ich letztes jahr nur einen tag dort sein. aber dieses jahr möchte ich länger bleiben :)
    ja das stimmt, die meisten sind nur in tokyo und das wars...find ich ziemlich schade, da Japan so viele schöne ecken zu bieten hat!~ ^^/
    hoffentlich könnt ihr auch schnell wieder hin :)
    liebste grüße~ <3

    AntwortenLöschen